Remove Antivirus 2009

Remove Antivirus 2009

Antivirus 2009 is a new rogue anti-spyware program. It is also a clone of Antivirus 2008 - also a rogue, and that one of the clones produced more than any other recently. The list of these clones is long: System Antivirus 2008 Antivirus end of 2008, Vista Antivirus 2008, XP Antivirus 2008 etc. Like any of his predecessors, Trojans Antivirus2009 uses, such as Zlob or Vundo, to the spread. These Trojans lurking in the porn / warez sites disguised as video codecs and, upon entering the system, flooding the user with pop-ups and false notification system, presumably to inform him of an infection. While the system at hand can be infected, Antivirus 2009 to inform the user of this regardless of whether it is true or not. The point of this disinformation is to convince the user who is infected and therefore need an antispyware program to dispose of the threat. The user can click on one of the pop-ups or notifications, all of which assert that it will lead to a legitimate security tool, but try to buy him Antivirus2009 the "authorized version" instead. Antivirus2009 can redirect browser to anti-prima-scan.com, webscannertools.com, googlescanners-360.com, livesecurityinfo.com, antivirusonlivescan.com, bestantivirusscan.com, anti-best.com, internetquarantinesite.com, and premiumlivescan.com secureclick1.com Web sites that sell malware. Some of these website are not only fraudulent, but are also malicious. are able to install new malware. Antivirus 2009 is a scam and should be treated as such: Do not download or buy and block Web sites is through your HOSTS file. Download Remove For Antivirus 2009 or here.



Kill processes :

av2009.exe
av2009[1].exe
AV2009Install.exe
Antivirus2009.exe


Delete registry values:

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Run\15358943642955870504508370025739
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Antivirus
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\”Antivirus” = “%ProgramFiles%\Antivirus 2009\Antvrs.exe”
HKEY_CURRENT_USER\Software\Antivirus


Delete files :

av2009.exe
av2009install.exe
av2009install_0011.exe
av2009[1].exe
Antivirus2009.exe
ieupdates.exe
scui.cpl
%program_files%\\antivirus
2009\\av2009.exe
%startmenu%\\antivirus
2009\\antivirus
2009.lnk
%startmenu%\\antivirus
2009\\uninstall
antivirus
2009.lnk
winsrc.dll
%desktopdirectory%\\antivirus
2009.lnk
winsrc.dll
ieupdates.exe
av2009install_0011.exe
av2009install.exe
%program_files%\\antivirus
2009\\av2009.exe



Source : http://dhuwuh.blogspot.com/2008/11/remove-antivirus-2009.html



Related Posts by Categories :


121 comments:

Anonymous said... on April 18, 2009 at 10:51 PM  

Rid my PC from the bugs.
I was very happy that I found the antispyware solution from Search-and-destroy (http://www.Search-and-destroy.com) to help me rid my PC from the bugs that threaten its overall performance. I’m sure that you already know that when you search the wide world of cyberspace you pick up spyware and viruses that can make your computer run slow and sluggish. Over time, it will completely stop working if you don’t find a good scan to prevent this from happening and the Search-and-destroy Antispyware is one of the best I’ve found so far. I love it and I’m sure you will too.

Football said... on June 3, 2009 at 8:32 PM  

Which antivirus with active protection uses... great but i need an antivirus. ... I was searching for antivirus performance charts and i found.

Bisnsi Hosting said... on April 29, 2010 at 8:38 PM  

parah nih antivirus... haha untuk belum diinstal di komputer saya

cell phone monitoring software said... on March 3, 2011 at 12:25 AM  

It is too efficient by the way, I am lovi'n it as it simply saves my system from the hell of viruses ;)

blackberry spy software said... on March 3, 2011 at 12:28 AM  

Whenever my system gets stuck, i try killing processes, but just can't find the exact ones, thanks for enlisting the processes to be killed and the registry values to be deleted.

glukoma said... on March 7, 2011 at 8:13 AM  

today's increasingly virulent virus only, should be more sophisticated antivirus ... thanks for info

obat asam urat said... on March 18, 2011 at 3:57 PM  

antipirus nya mantap sekali gan makasih ya gan , sangat bermanfaat gan

obat diabetes said... on March 21, 2011 at 9:18 AM  

oh mantap juga nih cara nya, buat jaga-jaga makasih ya mas buat infonya ,sangat berguna sekali bagi saya

penyakit asam urat said... on April 2, 2011 at 1:47 PM  

tutorialnya mantap sekali gan , makasih gan buat infonya salam kenal aja gan

Obat kanker kelenjar getah bening said... on June 16, 2011 at 8:58 AM  

wah anitipirus 2009 keren juga nih, langsung ke tkp dulu deh, makasih banyak atas infonya

XAMthone plus said... on July 2, 2011 at 9:39 AM  

tutorialnya mantap sekali nih sob, makasih banyak gan atas infonya

agen jelly gamat gold tasikmalaya said... on July 4, 2011 at 2:17 PM  

postingan yg menarik sekli nih,,
emz boleh di coba jg memang klw udah terkena virus bawaan'y ska kesal bgt...sk selalu ada zz virus'y...

Agen xamthone plus pontianak said... on July 7, 2011 at 12:47 PM  

informasinya sangat bermanfaat sekali nih gan, makasih banyak yah semoga bermanfaat

Agen XAMthone plus pontianak said... on July 16, 2011 at 9:30 AM  

ok juga nih gan informasinya ,aku ijin sedot dulu nih, makasih banyak atas infonya gan

mobile phones in Pakistan said... on August 26, 2011 at 8:23 PM  

Good blog! I genuinely love how it is easy on my eyes as well as the details are well written. I am wondering how I can be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your rss feed which must do the trick! Have a nice day!

Clommot said... on September 12, 2011 at 7:07 AM  

Wah begini to mas... pantesan gak bisa bisa.. makasih ya mas... salam dari pulau cabe mas...

Pengobatan Kanker Serviks said... on September 19, 2011 at 11:14 AM  

informasinya tentang anti virus yang sangat bermanfaat sekali nih,,makasih banyak atas infonya gan

Obat Herbal Darah Tinggi said... on September 29, 2011 at 11:18 AM  

anti pirus mantap nih sob,,
hehe
makasih banyak atas infonya yah,, sukses selalu yah

Advertising agencies in islamabad said... on September 29, 2011 at 2:18 PM  

Hi, thank you for sharing this great info. Was just browsing through the net in my office and happened upon your blog. It is really very well written and quit comprehensive in explaining with a very simple language.

master-pipe said... on December 8, 2011 at 2:46 PM  

Absolutely unique and fine piece of information. I've never spent that much time reading before but this is really awesome..
pvc

pengobatan alami jantung koroner said... on January 21, 2012 at 3:10 PM  

gan cara matiin virus sality gimana?? thx ya info nya... di tunggu jawabannya di email sugema17@live.com

Rackmount Monitor said... on May 8, 2012 at 4:58 PM  

Its excellent information for us, Antivirus Live is one of many fake antivirus applications like Advanced Virus Remover and Internet Security. It is really rogue viruses that take your computer hostage that your computer is infected by viruses. It is a massive problem, and they are not easy to remove, because they block virtually everything you try and run, including real anti-malware tools.

ekstrak kulit manggis said... on June 6, 2012 at 9:38 AM  

Boleh dicoba nie antivirus nyaaaaaaaaaaaaaaa.
tapi ampuhh gx nie gann?

obat maag kronis alami said... on June 6, 2012 at 10:43 AM  

mante gan, ane baru tau , v bisa bener² membunuh virusnya gak nih :D

Cara pemesanan xamthone plus said... on June 29, 2012 at 11:44 PM  

Mendengarkan musik favorit akan melebarkan pembuluh darah, sehingga meningkatkan aliran darah.

obat kanker rahim said... on July 11, 2012 at 2:18 PM  

sungguh luar biasa sekali gan.. mantap banget informasinya,,, luar biasa sekali

Investment said... on December 23, 2012 at 3:54 PM  

what about shotcut virus, many time i try to remove it but always back and back again

view bali said... on March 24, 2013 at 5:43 AM  

Great post.. this useful info, this is something I've always wanted to know,.. thanks

Lowongan Kerja Terbaru said... on May 11, 2013 at 7:11 AM  

itu untuk semua anti virus apa ahanya kusus untuk itu seperti di tutorial?

Cara memperbesar penis said... on April 5, 2014 at 9:42 PM  

Extender jilq adalah cara memperbesar dan memperpanjang penis terbaik.
memperbesar penis menggunakan extenderjilq sangat mudah, cepat dan aman.
anda tidak perlu cape mengurut seperti produk2 teknik urut arab yg dijual oleh website2 yg lain.

info lengkap silahkan kunjungi:
www.extenderjilq.com

model baju said... on May 25, 2014 at 4:08 PM  

baju batik akan menjadi mustahil untuk mengunjungi atau tinggal di Indonesia dan tidak boleh terkena salah satu yang paling sangat berkembang bentuk seni baju batik wanita negara , kain batik murah Pada kunjungan pertama Anda ke toko batik pria atau pabrik Anda pasti akan mengalami rangsangan yang luar biasa dari model baju. Karena banyak warna , pola dan bau sebenarnya model batik terbaru melalui kunjungan berulang dan sedikit studi akan jenis desain dan asal-usul mereka menjadi jelas .
Kata model baju muslim dianggap berasal dari kata ' yakni Ambatik ' yang diterjemahkan berarti ' model busana muslim dengan titik-titik kecil ' . Akhiran ' tik ' berarti sedikit dot , drop, titik atau membuat titik . baju gamis batik juga mungkin berasal dari kata Jawa ' tritik ' yang menjelaskan proses model batik modern

nasir said... on May 25, 2014 at 4:10 PM  

untuk mati di mana pola dicadangkan pada tekstil dengan mengikat dan daerah sebelum mati , mirip dengan mengikat teknik pewarna jahit . fase lain Jawa untuk pengalaman mistik pembuatan model baju muslim adalah " mbatik manah " yang berarti " menggambar motif batik solo pada jantung " .
Meskipun para ahli tidak setuju mengenai asal-usul yang tepat dari blus batik, contoh pola resistansi pewarna pada gambar batik dapat ditelusuri kembali 1.500 tahun yang lalu ke Mesir dan Timur Tengah . Sampel juga telah ditemukan di Turki , India , Cina , Jepang dan Afrika Barat dari masa lalu berabad-abad . Meskipun di negara-negara orang menggunakan teknik pewarna menolak dekorasi , dalam bidang tekstil , tidak ada telah mengembangkan dress batik ke bentuk seni yang sekarang hari sebagai baju batik solo atau baju batik pekalongan yang rumit sangat berkembang ditemukan di pulau Jawa di Indonesia batik tulis Raja Kertajasa East Java 1294 – 1309 reseller baju batik couple sangat dihiasi ' seragam batik dari abad ke-17 , kebanyakan ahli percaya bahwa desain batik Jawa yang rumit hanya akan mungkin terjadi setelah impor halus kain tenun yang diimpor , yang pertama kali diimpor ke Indonesia dari India sekitar tahun 1800 dan sesudahnya dari Eropa mulai tahun 1815 . pola tekstil dapat dilihat
pada patung-patung batu yang dipahat di dinding candi Jawa kuno seperti
Prambanan ( AD 800 ) , namun tidak ada bukti yang meyakinkan bahwa kain adalah batik . ini mungkin bisa menjadi pola yang diproduksi dengan teknik tenun dan tidak mati . yang jelas adalah bahwa dalam abad ke-19 batik menjadi sangat maju dan baik mendarah daging dalam kehidupan budaya Jawa .

Post a Comment

"Using DOFOLLOW System. Pease don`t SPAM!!!"

Thanks To Comment My Articles. God Bless You People.

Add to Technorati Favorites

Technorati Ping To Your Blog
Including Yours E-Mail Address To Subscribe New Tricks